Customers are always right?


A conversation between customer and salesman again! Read it! Simple and short!

Customer: Oi Salesman, kenape kereta aku lambat sampai ha?
Salesman: Sabar En, stock kereta slow kan sekarang. Nak buat macam mana?
Customer: Slow apa, kawan aku dapat kereta cepat je kenapa?
Salesman: Sebab diorang buat booking awal.
Customer: Sama je la, ko ni buat keje ke tak?
Salesman: En, salesman bukan buat kereta kat kilang tu, kami cuma menjual.
Salesman: So ni salah orang kilang la tak buat keje.
Customer: Betul jugak tuh!
Salesman: Lain kali, nak kereta cepat, order awal-awal.
Salesman: Jangan tunggu-tunggu bila dah terdesak, baru nak salahkan orang lain.

Today’s Lesson: If you are expecting to get your car delivered early, make sure you make a booking early.
“Order cepat, dapatlah cepat!” (Cerita ini hanya rekaan semata-mata.)

P/s: If you do not understand MALAY LANGUAGE, please kindly copy and paste by using our free Google translator:
http://translate.google.com/#ms|en|

Regards,
Admin